Loading...

Opšti uslovi prodaje

Uslovi kupovine

Kako naručiti

Kada pronađete željeni proizvod, izaberite količinu i kliknite na Dodajte u korpu. Izabrani proizvod će se tada naći u Vašoj korpi, a Vi možete da nastavite kupovinu. U svakom trenutku u meniju Korpa sa desne strane možete videti proizvode koje ste kupili i njihovu ukupnu cenu. Kada završite sa kupovinom, kliknite na Plaćanje i unesite svoje podatke. Ukoliko je potrebno, u napomenu unesite informacije o boji i veličini proizvoda ili druge pojedinosti, kako bismo smanjili mogućnost greške pri isporuci. Nakon toga je neophodno da izaberete način plaćanja. Još jednom detaljno pregledajte celu narudžbinu, kliknite Naručite i kupovina je gotova! Videćete stranicu sa porukom da je Vaša narudžbina uspešno primljena, a na Vašu mejl adresu će stići potvrda o kupovini.

Načini plaćanja

Proizvode koje ste kupili možete platiti:

1. Uplatnicom – Plaćanje uplatnicom podrazumeva da nakon naručivanja i telefonske potvrde Vaše narudžbine, uplatite iznos Vaše kupovine putem opšte uplatnice u pošti, banci ili elektronskim bankarstvom. Ukoliko kupujete kao pravno lice, plaćate „nalogom za prenos“. Po evidentiranju vaše uplate, proizvodi sa narudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.

2. Pouzećem – Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa s narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu kuriru koji Vam donosi pošiljku.


Načini isporuke

Poručene proizvode dostavljamo kurirskom službom na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana i subotom od 8 do 17 časova. Roba koju ste naručili će stići na Vašu adresu u roku od 24 do 72 sata u zavisnosti od trenutnog lagera i adrese isporuke (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke). Troškovi dostave zavise od izabrane kurirske službe i težine paketa.


Program lojalnosti

Ukoliko posedujete MyWorld program lojalnosti prilikom same porudžbine unestite Vaš ID broj ili bar kod sa aplikacije ili kartice. Benefiti će biti evidentirani nakon što roba ili usluga bude preuzeta i plaćena.

Ukoliko nemate našu karticu/aplikaciju a želite da ostvarite dodatne benefite, besplatno se registrujte.


Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24 sata od prijema robe. Ukoliko je paket oštećen, zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, primite pošiljku. Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), odbijte prijem pošiljke i javite se nama radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod. Za sve reklamacije pozovite: 063 72 05 956

Vaša korpa je prazna

Pregledajte naše kategorije i
sigurni smo da ćete naći šta tražite!

Započnite kupovinu